پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

ویژگی ها و مزایای نرم افزار های تحت وب

اطلاعات جذاب در مورد موضوعات مختلف نرم افزار های تحت وب، انواع طراحی سایت و ...

ویژگی ها و مزایای نرم افزار های تحت وب

۱۰۵ بازديد
راه حل کاربردی برای یکپارچه سازی اطلاعات و عملیات مالی:
نرم افزارهای حسابداری یکی از راه حل های مناسب و کاربردی برای یکپارچه سازی و سرعت بخشیدن به امور حسابداری می باشد. نرم افزار حسابداری تحت وب امنیت اطلاعات شما در شرکت و یا سازمان را تامین می کند. یکی از بهترین نرم افزار های حسابداری تحت وب ویکانت است که این نرم افزار بسته به کسب و کار شما امور حسابداری شما را  دقیق تر انجام می دهد و به حسابرسی هایتان نظم می بخشد. حسابداران اصولا هزینه و زمان زیادی را برای امور حسابداری می گذارند که با یک نرم افزار حسابداری آنلاین مناسب و کاربردی می توانند بهتر این عملیات را انجام دهند.

امروزه با توجه به حجم زیاد اطلاعات و رشد فناوری و آنلاین شدن کسب و کار ها ، نرم افزار های تحت وب بسیاری ساخته و طراحی می شوند تا به کمک شما بیایند و با صرف زمان کمتر به شما در بسیاری از امور کمک نمایند. نرم افزار های حسابداری تحت وب برای مدیریت امور حسابداری گزینه بسیار خوبی است و موجب یکپارچه سازی امور مالی و حسابداری شرکت می شوند . به عنوان مثال نرم افزار حسابداری تولیدی با امکانات و قابلیت هایی که دارد می تواند بسیار کمک کننده باشد. امکانات نرم افزار حسابداری تولیدی شامل :
آگاهی دقیق از موجودی انبار مواد اولیه؛ برنامه ریزی دقیق خرید مواد اولیه برای تولید
پیش بینی تولید؛ انتخاب بهینه ترین روش استفاده از موجودی مواد اولیه
تعیین حداقل و حداکثر موجودی برای هر کالا؛ شناسایی به موقع کالاهای نیازمند سفارش و مدیریت موجودی انبار
ثبت سربار و دستمزد برآوردی هر سفارش و محاسبه ی هزینه های مواد اولیه؛ محاسبه ی راحت بهای تمام شده ی هر محصول
کنترل خروج مواد اولیه از انبار و ورود محصولات به انبار محصول؛ افزایش کنترل داخلی
انبارگردانی و صدور تگ انبار؛ شناسایی کسری و اضافات انبار و کنترل موجودی
آگاهی از انحراف مصرف مواد و محل ضایع شدن تولیدات؛ کاهش اتلاف مواد اولیه
 
از دیگر نرم افزار های کاربردی برای شرکت ها در زمینه های کاری مختلف نرم افزار حسابداری شرکتی می باشد. این نرم افزار امکانات بسیاری دارد و باعث نظم و یکپارچه سازی امور حسابداری و مالی شرکت شما خواهد شد. در پنل مدیریتی نرم افزار حسابداری شرکتی علاوه بر مدیریت کاربران بهتر است قابلیت تعریف و مدیریت شرکت ها نیز وجود داشته باشد به اینصورت که معرفی کاربر با ایجاد سطح دسترسی های محدود داشته باشد و همچنین در این پنل تنظیمات نرم افزار حسابداری وجود داشته باشد که شامل آرشیو گیری اتوماتیک ، درج لوگو شرکت (برای درج کردن لوگو می توانید طراحی لوگو موشن داشته باشید)
همچنین  گزارش گیری از عملیات انجام شده توسط کاربران به این صورت که ساعت ورود و خروج از سیستم ، سند هایی که کاربر حذف کرده، صادر کرده و بطور کلی کلیه عملیاتی که کاربران در سیستم حسابداری انجام داده اند موجود باشد. همچنین مدیریت دسترسی به عملیاتی مانند ذخیره، ویرایش یا حذف توسط کاربران نیز در این پنل موجود باشد. نرم افزار حسابداری شرکتی پشتیبانی قوی بهتر است داشته باشد که این امر رضایت مشتریان را به همراه خواهد داشت.
امروزه فروشگاه ها با حجم زیادی تراکنش مواجه هستند که تمامی فرآیند های مالی و حسابداری فروشگاه ها برای موفقیت بهتر است بصورت دقیق و یکپارچه جمع آوری شوند. همچنین برای کاهش هزینه ها و افزایش سودآوری و رضایت مشتریان نرم افزار حسابداری فروشگاهی گزینه خوبی است. نرم افزار حسابداری فروشگاهی به مدیران فروشگاه‌ها کمک می‌کند تا انجام کلیه امور مربوط به خرید وفروش، سود و زیان، موجودی کالا، بدهکاری و بستانکاری، گزارشات دارایی و… را به سادگی مدیریت نمایید.
در صورتیکه صاحب شرکت پیمانکاری هستید و برای مدیریت حساب ها و امور حسابداری با مشکل مواجهید یکی از را حل ها استفاده از نرم افزار حسابداری پیمانکاری است . با استفاده از این نرم افزار می توانید کلیه حساب های مالی حسابداری خود را مدیریت نمایید و دسترسی های مختلف برای کارمندان و مدیریت قرار دهید . نرم افزار حسابداری پیمانکاری را حل مناسبی برای مدیریت پروژه های پیمانکاری شماست و باعث نظم در سیستم حسابداری شرکتتان خواهد شد.
ویژگی های مهم این نرم افزار شامل موارد زیر است :
ثبت قراردارد، فاکتور و پیش فاکتور و تعدیلات فروش
محاسبه جزئی حساب ها برای گزارش بهتر وضعیت شرکت
قابلیت استفاده چند کاربر بصورت همزمان
محدود نمودن دسترسی کاربران
ثبت حساب های بانکی و دسته چک ها
گزارش دهی به حسابداران
ارائه گزارشات پیشرفته
مدیریت یکپارچه اسناد تجاری و پیمانکاری
با استفاده از این نرم افزار حسابداری افزایش سرعت عملیات خواهید داشت به اینصورت که با نمایش و انتقال اتوماتیک مبلغ خرید بر روی پایانه فروش باعث بیشتر شدن سرعت عملیات ترکنش و فرآیند خرید خواهد شد. همچنین با نمایش و انتقال اتوماتیک مبلغ خرید روی پایانه فروش از بروز اشتباه در وارد کردن مبلغ توسط اپراتور یا مشتری جلوگیری خواهد شد.  با استفاده از نرم افزار حسابداری براحتی می توانید گزارش گیری انجام دهید و اخرین وضعیت مالی فروشگاه و مقایسه با عملکرد گذشته در دوره های زمانی مورد نظر شما را داشته باشید.
 امکانات نرم افزار حسابداری شرکتی :
قابلیت نگهداری اطلاعات مالی شرکت ها بصورت مجزا
گزارش گیری از اسناد بر اساس وضعیت
امکان ثبت کردن فاکتور فروش بدون خروج از انبار
قابلیت مشخص کردن سریال سند اتوماتیک در فاکتور
طبقه بندی اسناد به چهار حالت تایید شده ، عادی قطعی و ثبت دفتر
قابلیت تعیین شماره سند اتوماتیک حسابداری در فرم های فاکتور ، فیش صندوق و حواله
تراز کلی حساب ها
مشخص کردن بهای تمام شده و سود و زیان بر اساس وضعیت سند های عادی و تایید شده و قطعی
قابلیت نگهداری اطلاعات مالی شرکت ها بصورت مجزا
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.