یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

اطلاعات مفید و جامع در مورد موشن گرافیک و مزایای آن در کسب و کار

اطلاعات جذاب در مورد موضوعات مختلف نرم افزار های تحت وب، انواع طراحی سایت و ...

اطلاعات مفید و جامع در مورد موشن گرافیک و مزایای آن در کسب و کار

۱۲۱ بازديد
به صدا گذاری رئی تصاویر و متحرک سازی آن ها موشن گرافیک گفته می شود. با استفاده از نرم افزار های گرافیکی مانند افترافکت و بسیاری از نرم افزار های گرافیکی دیگر می توان افتر افکت ساخت. با استفاده از این نرم افزار ها بر اساس سناریوی خاص، متحرک سازی وکتورهای تصاویر انیمیشنی انجام می شود و صداگذاری توسط گوینده روی موشن صورت می گیرد. بصورت کلی موشن گرافیک برای تبلیغات کسب و کارتان و یا آموزش مباحث مختلف بسیار کاربردی می باشد.
Motion Graphics ابزاری خارق العاده برای برقراری ارتباط بصری است اما ساخت آنها بیشتر از محتوای استاتیک کار و تخصص لازم دارد. برای اینکه بهترین حرکت گرافیکی را ممکن کنید ، به عناصر صحیح - یعنی خالقین و مهارتها - نیاز دارید. ما بسیاری از گرافیک های حرکتی را انجام داده ایم (و در ضمن چندین اشتباه نیز داشته ایم) ، بنابراین درمورد موارد مهمی که باعث ایجاد یا شکستن محصول نهایی شما و روند کار شما می شود ، چیزهای زیادی آموخته ایم.
ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی یکی از پرطرفدار نرین انواع موشن گرافیک می باشد که برای بسیاری از کسب و کار ها بسیار سودمند است. موشن گرافیک آموزشی باعث بیشتر دیده شدن برند شما خواهد شد.
در واقع به متحرک‌سازی تصویرها که به‌طور معمول با صدا و شاید متن متحرک همراه می‌شود، موشن‌گرافیک یا به کلام صحیح‌تر، موشن‌گرافیکز (Motion Graphics) می‌گویند. البته در فارسی به آن موشن‌گرافی هم می‌گوییم. انواع ساخت موشن گرافیک هم وجود دارند که در ادامه به کارکرد هرکدام اشاره می‌کنیم. همچنین می توانید برای انتهای کار موشن گرافیک خود، ساخت لوگو موشن داشته باشید تا با استفاده از آن بتوانید لوگو خود را به شکل خاص تری ایجاد نمایید و باعث افزایش مخاطب و تبلیغات موثرتری خواهد شد. لوگو موشن یا لوگو اینترو به متحرک ساختن لوگو گفته می شود.
ورود به بازاریابی ویدئویی و تبلیغات حرفه ای و بروز
هدفدارتر  کردن برند شما
افزایش جذابیت ویدئو های شما
یکی از پارامتر های مهم در سئو وب سایت شما
انتقال مفاهیم و اهداف شما به بهترین نحو
کمک به بازاریابی در شبکه های اجتماعی
 
بازار کار موشن گرافیک در ایران چگونه است؟
سوال مهم دیگری که پیش از یادگیری موشن گرافیک مطرح می‌شود، این است که چطور می‌توان آموزش‌های این دوره را به پول تبدیل کرد و بازار کار این عرصه چقدر گسترده است؟
همین که شمار افراد زیادی در پی یافتن راهی برای یادگیری ساخت موشن گرافیک هستند، خودش بیانگر بازارکار گسترده این حوزه است.
در توضیحات تکمیلی هم باید ذکر کرد که قیمت مناسب محصول تولید شده و البته کیفیت بالای آن از جمله پارامترهای موثر برای دریافت پیشنهادی بیشتر برای تولید موشن گرافیک خواهد بود

موشن گرافیک یا موشن گرافی چیست؟ انواع موشن گرافیک چیست ؟

 

ویدیوهایی که پیام و محتوا را به‌صورت متحرک منتقل می‌کنند موشن هستند. واژه موشن Motion در زبان فارسی پویا ترجمه می‌شود و به هر چیزی که دارای حرکت باشد می‌گویند.

انتقال محتوا با این روش از مزیت‌های بسیاری برخوردار است. از جمله اینکه می‌توان محتوا را به‌صورت تأثیرگذارتر و جذاب‌تر در زمان کوتاه‌تری به مخاطب ارائه داد.

موشن‌ ها می‌توانند به‌صورت آفلاین و آنلاین بر روی کامپیوتر و موبایل در وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهایی که قابلیت نمایش ویدیو را دارند نمایش داده شوند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.