دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

به جای عمل جراحی از روغن زالو استفاده کنیم

اطلاعات جذاب در مورد موضوعات مختلف نرم افزار های تحت وب، انواع طراحی سایت و ...

به جای عمل جراحی از روغن زالو استفاده کنیم

۲۷۴ بازديد

زالو یکی از کرم های آبزیست که بیشتر ساکن آب های شیرین است .از این جانور برای زالو درمانی و درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود .روغنی که از این حیوان به دست می آید به نام روغن علیق معروف بوده و تحقیقات نشان داده است روغن زالو می تواند موجب بزرگ شدن اندام های زنانه و مردانه شود . استعمال موضعی روغن زالو بر روی گونه ها ،لب ها ،آلت تناسلی مردانه ،سینه و باسن در زنان موجب حجیم شدن و بزرگ شدن آن ها می شود .این روغن کاملا طبیعی بوده و متخصصین طب سنتی آن را راهی طبیعی و بدون عارضه برای بزرگ نمودن اندام های ذکر شده دانسته اند .شما می توانید با خرید روغن زالو بدون نیاز به جراحی قسمت هایی از بدنتان را که علاقمندید حجیم تر شوند بزرگ و حجیم کرده و بر جذابیت و زیبایی اندامتان بیفزایید.

کاربردهای روغن زالو

از مهمترین کاربردهای بی نظیر روغن زالو در آقایان و خانمها می توان موارد زیر را نام برد :

 

کاربردها در آقایان :

بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه

ایجاد نعوظ قوی تر

افزایش طول و قطر آلت تناسلی مردانه به مرور زمان

افزایش قدرت و کنترل جنسی

بازسازی و اصلاح بیش از ۶۰۰۰ مویرگ آلت تناسلی مردانه

افزایش گردش خون در عضو مورد نظر

بازسازی و اصلاح عروق

 

کاربردها در خانم ها:

بزرگ کردن گونه ها

بزرگ کردن سینه

بزرگ کردن باسن

روغن زالوی از زالوی زنده و تمیز شده، چند نوع گیاه دارویی مخصوص، روغن پایه جهت استحصال مانند روغن کنجد و…. تشکیل شده که با نسبت فوق اشباع و غلظت بالا ، زیر نظر کارشناسان طب سنتی تولید می شود. تولید روغن زالویی که نتیجه بخش باشد نیاز به علم و دانش و تخصص فراوان و استفاده از دستگاه های تخصصی می باشد و این کار فقط در کارگاه های مجهز قابل انجام است و بسیاری از روغن های موجود در عطاری ها ، از زالوی خشک شده در آن استفاده شده و گیاهان دارویی مخصوص را ندارند.

اکثر محصولات متفرقه موجود در بازار به دلیل روغن گیری دستی ، از زالوی خشک شده استفاده می نمایند که نتیجه ای ندارد و ممکن است در پوست شما ایجاد حساسیت و هزاران مشکل دیگر بنماید. اگر به سلامتی خود احترام می گذارید از جنس با کیفیت و مرغوب استفاده نمایید.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.