یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

5 نکته اساسی در مورد طراحی سایت رستورانی :

اطلاعات جذاب در مورد موضوعات مختلف نرم افزار های تحت وب، انواع طراحی سایت و ...

5 نکته اساسی در مورد طراحی سایت رستورانی :

۱۲۰ بازديد

 

با پیشرفت فضای مجازی و آنلاین سازی کسب و کارها صاحبان رستوران و مواد غذایی نیز به دنبال راه حل مناسبی برای افزایش مخاطب و سفارشات بصورت آنلاین دارند تا در زمان مشتریان خود صرفه جویی نمایند و همچنین در هر مکانی مخاطب بتواند سفارش بگیرد. تمامی ویژگی ها و امکاناتی که برای وب سایت رستورانی خود در نظر دارید بر قیمت طراحی سایت رستوران تاثیر گذار می باشد.

1-اولین نکته برای ایجاد یک سایت رستورانی مخاطبان رستوران است. شما باید در درجه اول مخاطبان خود را بشناسید و سطح سلیقه آن ها را بدانید.رنج سنی مخاطب و سطح شخصیتی و انتخاب ها بر طراحی و گرافیک وب سایت موثر می باشد.

2-گرافیک و طراحی سایت شما بگونه ای باشد که مخاطب را در صفحه نگه دارد یعنی از نظر طراحی و چیدمان بگونه ای باشد که مخاطب چند دقیقه با سایت شما تعامل برقرار نماید.

3- رنگ ها در طراحی بسیار مهم می باشند و باعث مخاطب پسندتر شدن وب سایت شما می شوند. به عنوان مثال رنگ قرمز مشکی یا قهوه ای برای وب سایت رستورانی می تواند مناسب باشد.

4- از عکس های با کیفیت و حرفه ای برای بخش گالری خود استفاده نمایید .

5-فرم تماس ساده طراحی کنید تا کاربر خسته نشود و همچنین شبکه های اجتماعی خود را نیز در وب سایت قرار دهید تا بتوانید موثر تر با مخاطب ارتباط برقرار نمایید. برای بحث تبلیغات موثرتر نیز می توانید با ساخت موشن گرافیک حرفه ای برای برند خود و همچنین سئو وب سایت تبلیغات موثر و جذابی ایجاد نمایید.

بهترین رستوران های تهران

ما از رستوران گردی های شخصی خودمان و مشاهدات مان، نظرات کاربرانی که برای اولین بار از این رستوران ها دیدن کرده اند، نظرات مشتریان دائم که در گوگل مپ، اینستاگرام و  کلیه شبکه های اجتماعی در این باره نظر داده اند استفاده کرده و بر اساس 4 معیار زیر رستوران ها را در مناطق مختلف تهران معرفی کرده ایم:

  • کیفیت غذا
  • هزینه و قیمت
  • فضای رستوران
  • کیفیت سرویس دهی

شمال تهران


1- رستوران سران (تجریش- راحت اما شلوغ)

address   آدرس: تجریش ابتدای مقصودبیک کوچه گلبر پلاک 3
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.