یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

اطلاعاتی در مورد طراحی و ساخت موشن گرافیک و لوگو موشن و کاربرد های آن ها

اطلاعات جذاب در مورد موضوعات مختلف نرم افزار های تحت وب، انواع طراحی سایت و ...

اطلاعاتی در مورد طراحی و ساخت موشن گرافیک و لوگو موشن و کاربرد های آن ها

۱۱۱ بازديد
موشن گرافیک در سایت ها، تیزرهای تبلیغاتی اینترنتی و تلویزیونی، شبکه های اجتماعی، ارائه مقالات علمی، آمار و اعداد و ...  استفاده می شود. با توجه به این که ما در دنیای دیجیتال هستیم، کاربران علاقه دارند در کمترین زمان به بهترین شکل مفاهیم را دریافت نمایند. موشن گرافیک برای بهتر دیده شدن برند ، جلب توجه کاربران و القا بهتر مفاهیم بهترین گزینه پیش روی شما است.
موشن گرافیک تصاویر متحرکی است که برای انتقال یک مفهوم آموزشی، تبلیغی، آماری، فیلم کوتاه و  .. ساخته می شود. تفاوت موشن گرافیک یا موشن گرافی با انیمیشن در این است که انیمیشن حاوی داستان روایی است و شخصیت ها در آن باید شناخته شوند. اما موشن گرافیک در یک بازه زمانی کوتاه به کمک تصاویر متحرک و صدا با کمترین جزئیات مفهومی را برای آموزش، تبلیغات، پرزنت، بهتر دیده شدن و ... آماده می نماید. طراحی موشن گرافیک و مالتی مدیا آن با نرم افزارهای بسیار پیشرفته انجام می شود.
لوگو موشن یا لوگو اینترو چه کاربردی دارد؟
لوگوی متحرک می‌تواند لوگو و نماد شرکت‌ها را با استفاده از برنامه و نرم‌افزارهای کامپیوتری به‌ صورت خلاقانه‌ای به مخاطبان معرفی کند. یک لوگوی متحرک تاثیر گذاری بیشتری نسبت به یک لوگوی بی تحرک دارد. هدف اصلی در ساخت لوگوی متحرک یا لوگو اینترو (Logo Intro) ، برندسازی نام شرکت به وسیله‌ی لوگوی متحرک شرکت است.
از طرفی امروزه ساخت لوگو موشن  به تنهایی یکی از روش‌ها و ابزارهای جدید و پر بازده برای انتقال محتوای تبلیغاتی محسوب می‌شود؛ طوری که جذابیت و بازدهی آن از دیگر روش‌های تبلیغاتی نیز بیشتر است.
از لوگوی متحرک میتوان در انواع ویدئوها و تیزهای تبلیغاتی و انواع موشن گرافیک ها استفاده کرد. اما کارکرد های لوگوی متحرک را میتوان در موارد زیر جستجو کرد:
ایجاد ذهنیت مطلوب در مخاطب
تاثیر آنی بر مخاطب
اعتمادسازی
یادآوری برند
معرفی برند
تبلیغات کوچک
استفاده در تبلیغات ویدئویی

موشن گرافیک یا موشن گرافی چیست؟ انواع موشن گرافیک چیست ؟

 

ویدیوهایی که پیام و محتوا را به‌صورت متحرک منتقل می‌کنند موشن هستند. واژه موشن Motion در زبان فارسی پویا ترجمه می‌شود و به هر چیزی که دارای حرکت باشد می‌گویند.

انتقال محتوا با این روش از مزیت‌های بسیاری برخوردار است. از جمله اینکه می‌توان محتوا را به‌صورت تأثیرگذارتر و جذاب‌تر در زمان کوتاه‌تری به مخاطب ارائه داد.

موشن‌ ها می‌توانند به‌صورت آفلاین و آنلاین بر روی کامپیوتر و موبایل در وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهایی که قابلیت نمایش ویدیو را دارند نمایش داده شوند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.