پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

راه حل های نوین برای بروزرسانی و آنلاین سازی و مدیریت امور مالی کسب و کار ها چیست؟

اطلاعات جذاب در مورد موضوعات مختلف نرم افزار های تحت وب، انواع طراحی سایت و ...

راه حل های نوین برای بروزرسانی و آنلاین سازی و مدیریت امور مالی کسب و کار ها چیست؟

۱۰۹ بازديد

امروزه فروشگاه ها با حجم بالایی از تراکنش مواجهند که می بایست تمامی فرآیند های مالی فروشگـاه ها برای موفقیت به صورت دقیق و یکپارچه گردآوری شود.اگر خرید و فروش آنلاین انجام می دهید و یا دارای فروشگاه اینترنتی می باشید و برای امور حسابداری خود به مشکل خوردید می توانید نرم افزار ویژه ای سفارش دهید تا کلیه امور حسابداری خود را با دقت و سرعت بیشتری انجام دهید. یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی می باید از امنیت بالایی برخوردار باشد و بدون اجازه صاحب آن کسب و کار و یا مدیر اشخاص دیگری نتوانند به آن ورود پیدا کنند. این نرم افزار از خطر حذف شدن باید در امان باشد .

اگر قصد سفارش نرم افزار حسابداری فروشگاهی دارید قاعدتا آن را سرچ می کنید و سایت های مختلفی با لیست قیمت نرم افزار حسابداری مختلفی در آن صفحات مشاهده می نمایید اما نمی دانید کدام بهتر و ارزش سرمایه گذاری دارد . یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی باید شامل موارد زیر باشد:

  • در هر زمان و مکانی بتوانید به حساب های خود دسترسی داشته باشید و بصورت آنلاین از آخرین تغییرات مطلع شوید.
  • بتوانید براحتی با شریک خود و یا شرکت ها اطلاعات به اشتراک بگذارید
  • از صورت حساب مشتریان میزان سود و زیان و موجودی شرکت یا سازمان خود مطلع شوید.
  • امنیت اطلاعات و گزارش های مالی حفظ شود و بدون اجازه شما فردی اجازه دسترسی نداشته باشد.
  • محاسبه و گزارش سود و زیان
  • امکان گزارش موجودی کالاها
  • امکان گزارش حساب مشتریان

 

نرم افزار های تحت وب به علت دسترسی بالا و صرف زمان کمتر در انجام کار ها بسیار پر مخاطب و کاربردی هستند. نرم افزار های تحت وب بر خلاف نرم افزار های تحت ویندوز حافظه بیشتر و امنیت بالاتری دارند. یکی از نرم افزار های تحت وب نرم افزار های حسابداری هستند که برای کسب و کارهای گوگناگون و رسیدگی به امور مالی و حسابداری شرکت مورد استفاده قرار میگیرند. به عنوان مثال نرم افزار حسابداری تولیدی می باشد که زیر مجموعه نرم افزار حسابداری شرکتی است. این نرم افزار در واقع برآورد دقیقی از هزینه‌های پیش رو برای تولید یک محصول می باشد که با تخمین میزان ریسک پذیری مراحل ساخت محصول، قیمت دقیق محصول را بدست می‌آورد.

با وجود تعداد زیادی برنامه در بازار، انتخاب نرم افزار حسابداری تولیدی مناسب همیشه کار ساده ای نیست. معمولا صرف نظر از اندازه شرکت شما، به چگونگی عملکرد دقیق سیستم ها پرداخته می شود. سه نکته حمایتی برای نگه داشتن شما در مسیر عبارتند از:

 

تحقیق خود را انجام دهید

شما می باید درباره ی مسائل و موضوعات مالی دانش حداقلی کسب کنید زیرا این امر در انتخاب یک محصول نرم افزاری مناسب کمک خواهد کرد. با حسابدار خود صحبت کنید، از خدمات یک مشاور نرم افزار بی طرف استفاده کنید، انجمن ها و مقالات مرتبط را بخوانید، با دوستان خود گفتگو کنید و همچنین فعالیت ها و نحوه ی تصمیم گیری رقبا می تواند سرنخ های مهمی در اختیار شما قرار دهد. در نهایت؛ با کارشناسان IT مشورت کنید.

 

راه حل های مقیاس پذیر که کار می کنند

از نرم افزار حسابداری تولیدی استفاده کنید که بتواند نیازهای شما را برطرف کند. کسب و کار شما بعد از گذشت چند سال در این سطح باقی نمی ماند. نرم افزاری که انتخاب می کنید باید با رشد شما هماهنگ باشد.

 

به دنبال یکپارچه سازی و افزودنی ها باشید

یکپارچه سازی و ماژول های اضافی عملکرد سیستم حسابداری تولیدی را بهبود می بخشد. نرم افزار حسابداری سازگار با سیستم های مالیاتی، سیستم عامل های یکپارچه با سیستم های تجارت الکترونیک /حساب های بانکی می تواند برای کسب و کارهای تولیدی مفید باشد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.