شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

انتخاب مترجم زبان روسی

اطلاعات جذاب در مورد موضوعات مختلف نرم افزار های تحت وب، انواع طراحی سایت و ...

انتخاب مترجم زبان روسی

۲۷۰ بازديد
گسترش روابط اقتصادی و بازرگانی میان کشورهای ایران و روسیه مسیر ورود هیات مختلف روسی به ایران را فراهم کرده است. شرکت در نمایشگاه های بین المللی، امکان سرمایه گزاری شرکت های روسی در بخش های مختلف صنایع ایران و نیاز کارآفرینان روسی به شرکای معتبر ایرانی تقاضای خدمات مترجمی و مترجم زبان روسی را بیش از پیش کرده است.

در این زمینه داشتن تجربه طولانی ارائه خدمات مترجمی در زمینه های نفت، گاز وپتروشیمی، معدن، صنایع سنگین و سبک، ارتباطات و مخابرات، صنایع داروسازی، تجارت و بازرگانی می تواند به افراد در ارائه خدمات ترجمه ای در ایجاد روابط تجاری با روسیه و سایر کشور های روسی زبان یاری دهد.
مترجم زبان روسی  علاوه بر تسلط کامل به زبان های روسی و فارسی باید بتواند در جلسات مربوطه مشاور و پشتیبان باشد و رویه مذاکرات را به گونه ای پیش می برند تا منافع فرد و شرکت در درجه اول محفوظ بماند.

زبان روسی
پرگوینده‌ترین زبان اروپا و هشتمین زبان پرگوینده جهان است. روسی که جزو زبان‌های اسلاوی به شمار می‌آید، زبان مادری حدود ۱۴۵ میلیون نفر است و ۱۱۰ میلیون نفر آن را به عنوان زبان دوم می‌دانند.

روسی زبان رسمی کشور روسیه و یکی از زبان‌های رسمی کشورهای بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، و جمهوری خودمختار کریمه، و همچنین یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد است. زبان روسی با خط سیریلیک نوشته و خوانده می‌شود.

این زبان در اروپای شرقی و شمال شرق آسیا و به ویژه در روسیه و سایر کشورهای تشکیل دهنده شوروی پیشین گفتگو می‌شود. با این حساب این زبان هشتمین زبان پر گوینده جهان است. با یان وجود برای یک مترجم زبان روسی به راحتی می تواند کار وجود داشته باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.