یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

ویژگی های سرسوزن قلم انسولین

اطلاعات جذاب در مورد موضوعات مختلف نرم افزار های تحت وب، انواع طراحی سایت و ...

ویژگی های سرسوزن قلم انسولین

۲۹۶ بازديد
 
سرسوزن قلم انسولین به عنوان جزء انتهایی قلم های تزریق انسولین، و همچنین سایر قلم های تزریق یک بار مصرف و یا با کاتریج تعویض شونده در قلم های تزریق چند بار مصرف استفاده می شوند. مسئله مهم در مورد تیزی نوک سوزن و قطر سوزن است، تا کمترین تخریب را در بافت بیمار ایجاد کند. از طرفی طول سوزن و انتخاب آن برای هر بیمار بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود انسولین وارد بافت چربی می شود. سر سوزن قلم انسولین سافت فاین (Softfine) از بهترین مواد اولیه تولید شده و در چهار اندازه 4، 5، 6 و 8 میلیمتری عرضه می!شود. سوزنهای این سر سوزن، به نازکترین اندازه ممکن نسبت به طول سوزن ساخته می!شوند و نازک ترین سوزن تزریق موجود در بازار است .
ضخامت سرسوزن (Softfine) در اندازه 32G  برای طول 4 میلیمتر و 31G  برای 5 ،6 و 8 میلیمتر طول است. همچنین پوشش سلیکونی سوزن، موجب تسهیل ورود سوزن به پوست و در نتیجه تزریق راحت و بدون درد می شود. سرسوزن سافت فاین(Softline)  منطبق و قابل نصب بر روی تمامی برندهای معروف قلم انسولین و قلم های تزریق یک بار مصرف و یا با کاتریج تعویض شونده در قلم های تزریق چند بار مصرف مانند نوونوردیسک و لانتوس هستند. سرسوزن قلم انسولین سافت فاین (Softfine) دارای گواهینامه های ISO13485 و CE است و با تمامی برندهای قلم انسولین در بازار مطابقت دارد.
استفاده از تکنولوژی الکتروپولیش که براده های فلزی تشکیل شده بر روی سوزن را حذف کرده، و سطح سر سوزن (Softfine) را بسیار صیقلی و هموار می سازد، و از درد ناشی از ورود سوزن به داخل پوست جلوگیری می نماید. همچنین استفاده از تکنولوژی دیواره نازک (Thin Wall) که در این سوزن ها استفاده شده باعث تزریق یکنواخت انسولین گردیده، و از درد ناشی از تجمع انسولین در زیر پوست جلوگیری می نماید. 
همین طور پوشش سلیکونی سوزن، موجب تسهیل در ورود سوزن به پوست و در نتیجه تزریق راحت و بدون درد می شود. استفاده از تکنولوژی بدنه یکنواخت در سرسوزن قلم انسولین  (Softfine) که باعث یکنواخت شدن جریان انسولین در سوزن می گردد، و از درد ناشی از تجمع انسولین در زیر پوست جلوگیری می نماید.
 این سر سوزن برای تزریقات زیر پوستی، داخل پوستی و یا زیر پوستی انسولین، هورمون رشد ، بوتاکس ، آدرنالین و یا سایر داروهایی که با قلم های تزریق یک بار مصرف و یا با کاتریج تعویض شونده در قلم های تزریق چند بار مصرف در دسترس می باشند، قابل استفاده است.

انسولین چیست؟ انواع آن، مضرات و مقدار نرمال آن در بدن

انسولین یا Insulin نقش تنظیم کننده قند خون در بدن را بعهده دارد و قند خون را در محدوده طبیعی نگه می دارد. طی تحقیقات بعمل آمده در مجلات پزشکی مختلف، در این مطلب می خواهیم اطلاعات جدیدی در مورد هورمون انسولین، انواع آن، مضرات، مقدار نرمال آن و نکات دیگر (عکس و قیمت) در اختیارتان قرار دهیم.

انسولین

اهمیت انسولین

انسولین هورمونی است که توسط لوزالمعده تولید می‌شود. انسولین باعث مصرف و ذخیره گلوکز می‌شود. گلوکز نوعی قند است که در کربوهیدرات‌ها یافت می‌شود.

بعد از مصرف غذا، سیستم هاضمه کربوهیدرات‌ها را تجزیه و به گلوکز تبدیل می‌کند. سپس گلوکز توسط روده کوچک در جریان خون قرار می‌گیرد. انسولین باعث می‌شود تا گلوکز موجود در جریان خون توسط سلول‌های مختلف بدن جذب شده و از این گلوکز بعنوان منبع انرژی استفاده می‌شود. هنگامی که میزان گلوکز خون زیاد باشد، انسولین باعث می‌شود تا گلوکز اضافی درون کبد ذخیره شود. این گلوکز ذخیره‌شده هنگامیکه سطح گلوکز خون پایین بیاید آزاد می‌شود و باعث تقویت انرژی بدن می‌شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.