شنبه ۰۴ فروردین ۰۳

مقدمات مورد نیاز یک مراسم چیست

اطلاعات جذاب در مورد موضوعات مختلف نرم افزار های تحت وب، انواع طراحی سایت و ...

مقدمات مورد نیاز یک مراسم چیست

۲۱۸ بازديد

ماشین عروس

ماشین عروس و تدارک آن هرچند معمولا در حیطه وظایف آقا داماد ها طبقه بندی می شود اما معمولا خانم ها هم حساسیت های ویژه ای در انتخاب ماشین عروس و تزیین آن دارند. به عبارت بهتر آقا داماد ها صرفا سفارشات همسرشان را در مورد این موضوع اجرا میک نند ولاغیر! معمولا یک سایت تالار تشریفات عروسی و خدمات مجالس این گونه خدمات را نیز به شما ارائه می هند.

 

ماشین عروس و انتخاب آن

شما به عنوان داماد برای انتخاب ماشین عروس دو راه پیش رو دارید. ماشین خودتان را گل بزنید یا ماشین دیگری کرایه کنید. اگر می خواهید ماشین خودتان را گل بزنید تنها نگرانی باقی مانده انتخاب یک گل فروشی و انتخاب طرح تزیین مد نظر شما است که باید به خوبی اجرا شود. اما اگر ماشین ندارید یا به هر دلیلی می خواهید ماشین دیگری غیر از خودرو خودتان را به عنوان ماشین عروس انتخاب کنید باید به سراغ موسسات کرایه اتومبیل بروید.

 

اجاره ماشین عروس آری یا نه؟

ماشین عروس کرایه ای اما و اگرهایی دارد که باید بدانید. اولین نکته این است که می بایست تضامین موثقی را بر اساس شرایط اجاره دهنده ارائه کنید. تضامینی مانند پول نقد، سند ملکی و یا هر تضمین دیگری که اجاره دهنده خودرو در نظر گرفته باشد. معمولا اجاره دهندگان ماشین های گرانقیمت، بسته به مدل خودرو تضامینی دریافت می کنند. هرچه خودرو مدل بالاتر و گرانقیمت تر باشد میزان تضامین دریافتی هم افزایش می یابد تا اگر خدای نکرده با ماشین عروس تصادف کردید اجاره دهنده بتواند خسارات برآوردی را از محل تضامین شما تامین کند. بنابراین پیشنهاد می کنیم حتما قبل از کرایه ماشین عروس خوب ماشین را وارسی کنید تا احیانا خسارتی را که مسئولش نبودید نپردازید. البته اگر بتوانید ماشین را با راننده اجاره کنید تا حد زیادی ریسک های خسارت به خودرو را به حداقل می رسانید و تضامین کمتری پرداخت میکنید.

 

چه ماشینی را به عنوان ماشین عروس انتخاب کنیم؟

این موضوع بستگی کامل به توان مالی شما دارد. اگر توان مالی شما اجازه میدهد پورشه پانامرا و اگر اجازه نمیدهد پراید 131 را امتحان کنید! اما از شوخی گذشته برای اینکه ماشین عروس شما با ابهت و با کلاس به نظر بیاید حتما لازم نیست پانامرا کرایه کنید. میتوانید از خودرو های کلاسیک قدیمی استفاده کنید. در یک مراسم عروسی لوکس دیدم که داماد علیرغم تمکن مالی بالا از یک پیکان جوانان خیلی تمیز استفاده کرده بود. (در حالیکه خودروی شخصی داماد سانتافه 2016 بود!). این نکته ها میتواند تا حد بسیار زیادی از هزینه های شما بکاهد. گمان نمیکنم قیمت کرایه یک پیکان جوانان تمیز از شبی 100 هزار تومان بیشتر باشد! بنابراین میتوانید به گزینه هایی که بار مالی کمی دارد اما برای میهمانان شما یک نوآوری جالب به نظر میرسد بیشتر فکر کنید.

 

ماشین عروس و طراحی آن

چه ماشین عروس اجاره کنید و چه ماشین خودتان را به ماشین عروس تبدیل کنید باید آن را تزیین کنید. نرخ تزیین ماشین شما بسته به اینکه بخواهید از گل های طبیعی یا مصنوعی استفاده کنید و یا اینکه در کدام منطقه از شهر بخواهید ماشین را تزیین کنید متفاوت خواهد بود. اگر فشار مالی اجازه هزینه کرد بالا را نمیدهد پیشنهاد میکنریم از گل های مصنوعی که برای تزیین به میزان زیاد در بازار پیدا میشوند استفاده کنید. همینطور برای کاهش هزینه ها میتوانید از طرح هایی استفاده کنید که گل های کمتری در آن به کار رفته است.

 

ماشین عروس را خودمان برانیم یا راننده؟

به میزان زیادی به میل شما و سبک ماشین عروس شما بستگی دارد! وجود راننده خصوصا اگر ماشین شما یک لیموزین باشد ضروری است. طبیعتا کسی خودش پشت یک لیموزین نمینشیند. اما اگر ماشین شما طبق پیشنهاد قبلی ما پیکان جوانان باشد باید خودتان پشت فرمان بنشینید. به هر حال در این زمینه تصمیم گیر شمایید. اما باید حتما به نوع خودرو دقت کنید.

 

نکات احتیاطی در خصوص ماشین عروس

مراسمی که بعد از پایان مجلس عروسی تحت عنوان عروس کشون باب شده ضمن اینکه مراسم جالبی است اما اگر جانب احتیاط در آن رعایت نشود میتواند خسارت آفرین باشد. تصادف با ماشین عروس یکی از فاجعه بار ترین پایان هایی است که میتواند برای یک عروسی پیش بیاید. خسارات مالی در شبی که باید از فردای آن قسط هایش را بپردازید قابل تحمل نیست. بنا بر این فراموش نکنید ماشین شما، خودروی فرمول یک نیست! بنا براین توصیه میکنیم با رعایت احتیاط و قانون، خودتان، میهمانان و مردم را به خطر نیندازید.

از گذشته تا امروز یکی از پر دغدغه ترین کارها برای یک مراسم عقد و عروسی طراحی و زیبا سازی مناسب محیط برای سفره عقد و عروسی میباشد. که معمولا در این کار بیشتر نظر و توجه عروس و داماد مهم میباشد که بسته به سلیقه و نوع درخواست آنها نورآرایی، طراحی و گل آرایی میشود.در طراحی و دیزاین عوامل متعددی از جمله گل آرایی، تنوع رنگ پارچه و عوال دیگر موثر میباشد.

 

 بدلیل خاطره انگیز بودن مراسم شب عروسی و عقد زوجین بسیار دوست دارند هنگام ورد به باغ تالار پذیرایی بسیار باشکوه و با طراحی بسیار زیبا صورت گیرد به همین دلیل باغ تالار و تالار تشریفات عروسی عقیق در تهران تلاش کرده که به بهترین نحو ممکن این مراسم را برگزار نمایید. استفاده از نور آرایی، گل آرایی و پارچه های مناسب برای این مراسم در زیبا جلوه دادن این مراسم بسیار کمک کرده است.

 گل آرایی و دیزاین داخلی باغ تالار ها معمولا به نوع ورودی، نوع گل های درخواستی توسط عروس و داماد و رنگ و تم مورد نظر آن ها بستگی دارد.

 

تاریخچه گل آرایی و طراحی

مهمترین قسمت از طراحی و دیزاین گل آرایی می باشد که از گذشته بدلیل خوش یومن بودن از آن بسیار استفاده میشد. تشریفات عروسی و خدمات مجالس عقیق با در نظر گرفتن نظرات و سلایق مشتریان و با استفاده از کادر مجرب خود در زمینه طراحی، دیزاین و گل آرایی سعی کرده نقش مهمی در این زمینه ایفا نماید.

 

فینگرفود مخصوص باغ تالارها

هرنوع غذا و خوراکی که بدون نیاز به قاشق، چنگال یا هروسیله دیگری بتوان سرو کرد را فینگرفود میگویند. فینگر فود به معنای کلمه غذای انگشتی یا بندانگشتی میباشد.

فینگرفود در ایران بیشتر به نام های قاضی، لقمه و دلمه میشناسند. استفاه از فینگر فود بهترین گزینه برای پذیرایی های سلف سرویس در مهمانی ها میباشد.

باغ تالار با تلفیق سلیقه و مزاج ایرانی و استفاده از متدهای روز پذیرایی و انواع جدید فینگرفود ها سعی کرده در پذیرایی و تشریفات میهمانان خود استفاده نماید. تالار عروسی عقیق در این زمینه ها می تواند به شما راهنمایی های مورد نیاز را ارائه نماید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.